जीबन दौडाहा

Wish life is always like this..Pic:pramb

हरेक पल प्रतिस्पर्धा सरी
दिनहरु दौडाहामा छन्
उ लगाम लागेको घोडा सरी
त्यसैलाई पच्छाइ रहेछ

प्रत्येक पल समात्न चाहन्छ
म मौन उसलाई नियाल्छु
बिथोल्न मनलाग्दैन
उ सुस्ताएको कल्पना गर्छु

के उसले सुस्केरा हाल्न जानेको छ ?
निस्सासिन मै ब्यस्त जीबन
म बर्तमान जिउन चाहन्छु
उ दौडन हौसाउँछ

त्यो पीडादायी दौडाहा
न तिमी रमाउँछौं न म नै
मलाई डोराउँदै दौडाउन सिकायौ
दौडिँदा दौडिँदै बर्तमान बित्छ

हामी न बिगत सम्झेर रमाउन सक्छौं
न भविष्यको कल्पनामा हराउन सक्छौं
बर्तमान सधैँ आफैँसँग छ
आफ्नै पकडमा

मैले तिमीलाई चौतारीमा बिसाएर
कहिले बुझाउने ?
गोरेटोमा छहारी भेटिन्छ
जिन्दगी जिउनका लागि हो

सफलताको लागि दौडन होइन
म तिम्रै पछि उभिएर
सम्झाउन खोज्दैछु
हामी हुनुको अर्थ

के मलाई सुनिरहेछौ
कि म तिम्रो दौडिएको जीबनमा
धेरै अगाडी छोडिइसकेँ ?
बिगतमा बिलीन भइसकेँ ?

5 thoughts on “जीबन दौडाहा

जवाफ लेख्नुहोस्

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / बदल्नुहोस )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / बदल्नुहोस )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / बदल्नुहोस )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / बदल्नुहोस )