अनलाईन मिडिया सम्बन्धी जिज्ञाशा अपुरै रह्यो

आज शैक्षिक प्रयोजनको लागि सूचना विभाग गएको थिएँ । नेपालमा अहिलेसम्म दर्ता भएका अनलाईन मिडियाको ’boutमा जानकारी लिनुपर्ने थियो । तर सूचना विभाग जहाँ शिक्षकले नै सिफारिस गरेका थिए तथ्याङ्क संकलनका लागि जाँदा त्यहाँका महानुभावले बताए अनुसार सूचना विभागले प्रेस प्रतिनिधिलाई प्रेस कार्ड मात्रै दिनेगर्छ । ती महानुभावले मलाई यस’bout जानकारी लिन त्रिपुरेश्वर स्थित कम्पनी दर्ताको कार्यालय जान आग्रह गरे । म झिनो आशा बोकेर त्रिपुरेश्वर तिर लागेँ । तर त्यहाँ पुग्दा एकजना युवक जो किन म सँग कुरा गर्न चाहिरहेका थिए त्यो चाहिँ थाहा भएन तैपनि उनका ती छेउ न टुप्पोका कुराले मलाई दिक्क लागिरहेको थियो ।

यस्तैमा म सूचना अधिकृतको कोठामा पुगँे । उनले पनि अनलाईन मिडियाको ’boutमा जानकारी लिनको लागि कम्प्यूटर अधिकृतकोमा जान सुझाए । माथिल्लो तलाको पश्चिम कोठामा पुग्दा ढोका खुल्लै थियो तर भित्र कोही थिएन । झण्डै पन्ध्र मिनेट कुरे पछि कम्प्यूटर अधिकृत आईपुगे । उनलाई देख्दै अब चाहिँ केही जानकारी पाउँछु भन्ने आशा मनमा पलायो ।

उनी आफ्नै काममा ब्यस्त देखिन्थे । मैले नेपालमा अहिलेसम्म कतिवटा अनलाईन मिडिया दर्ता भएको छ भनि प्रश्न गरेँ । यो प्रश्नले उनी एकछिन अक्क न बक्क परे । तर जानकारी दिनको लागि उनी आफ्नो फाईल पल्टाउन थाले । उनले त्यसैक्रममा कम्पनिको उद्देश्यको खोजी गर्ने बटनमा थिचे ताकि मैले खोजेको जानकारी दिन सकियोस् । त्यसबाट सूचना सम्प्रेषण गर्ने कम्पनिहरुको खोजी गर्दा २२७ वटा कम्पनिहरु दर्ता भएको जानकारी प्राप्त भयो । मैले सरर्र कम्पनिको नाम हेरेँ । मैले सुनेको र थाहापाएको कम्पनिहरुको नाम देखेँ । धुम्बाराहि मिडिया भने नदेखेपछि मैले ती अधिकृतलाई यस’bout सोधेँ । उनले यो दर्ता भएको छैन होला भने मलाई ब्यक्तिगतरुपमै यो कम्पनी दर्ता भएको थाहापाएको थिएँ । उनले त्यसको लागि फेरी सर्च बटनमा थिचे तर त्यो त अन्यत्र बर्गीकृत कि्रयाकलापहरु जस्तैः फेसन डिजाईन÷ भाषानुवाद भन्ने उद्देश्यमा देखेँ । एकछिन त मलाई अचम्मैले हासोँ उठ्यो ।

ती अधिकृतले भने मलाई तपाई नआउनुभएको भए यहाँका स्टाफले गरेको यस्तो गल्ती मैले थाहा नै पाउदिँन थिएँ भन्दै मलाई धन्यवाद भने । उनले यो कुरा तत्काल छानबिन गर्ने र त्यसता गल्ती अन्यत्र भएको छ छैन त्यस’bout अध्ययन गरी यथाशिघ्र सच्याउने बताए । यसरी शैक्षिक प्रयोजनको लागि जाने म जस्ता र अन्य रिसर्चको लागि जाने ब्यक्तिले यसरी सहि सूचना पाउन नसक्ने प्रष्ट देखेँ मैले । जुन कामको लागि गएको थिएँ त्यसको ’boutमा पनि खास केही जानकारी पाइन तर संस्थाको यो कमजोरी चाहिँ थाहा भयो । उपलब्धि यति नै हो कि ती अधिकृतले गलत सूचनालाई सच्याउने छन् ।

सबैखाले गरि अहिलेसम्म त्यहाँ ९० हजार कम्पनि दर्ता भएका रहेछन् । तर ती अधिकृत भन्दै थिए यसमा १० प्रतिशत मात्रै पनि राम्रो सँग साचालन हुने हो भने नेपालको यस्तो स्थिति किन नै रहन्थ्यो र ु ठ्याक्कै कति प्रतिशत कम्पनि काम गरिरहेका छन् त्यस’boutमा त मलाई पनि जानकारी छैन । तर लोडसेडिङ्गको चटारो ठूलाठूला कम्पनिले त खेपिरहेको समयमा ती साना दर्ता गर्नका लागि मात्रै गरिएका कम्पनिले कसरी नै काम गर्लान् र मैले थाहा पाए अनुसार त मेरो यस्तो कम्पनी छ भनी पूजीको विवरण देखाउनको लागि पनि ब्यक्तिले नै कम्पनी दर्ता गर्ने गरेका छन् । यस्तोमा दर्ता भएका सबै नै कम्पनीले कसरी उद्देश्य अनुसार काम गरुन् जे होस् बुझ्न गएको जानकारी केही नपाए पनि यस्ता खाले कम्पनी दर्ता सम्बन्धि जानकारी भने पाएँ ।

जवाफ लेख्नुहोस्

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / बदल्नुहोस )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / बदल्नुहोस )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / बदल्नुहोस )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / बदल्नुहोस )